29 Kasım 2008 Cumartesi


Bu Frambuazlı pastayı sevgili İnci arkadaşımın doğum günü için hazırlamıştım.
Bize akşam yemeğine gelmişlerdi.Ve doğum gününü 2 gün geçmişti bende akşam yemeğinden sonra bu hazırlamış olduğum sürpriz FRAMBUAZLI PASTAYI yaptım..
Çok kolay olan bu pasta tarifi şöyle

Pastamın yapılışı çok kolay tadı ise harika ve hafifdi...

FRAMBUAZLI PASTANIN YAPILIŞI

* 1 adet hazır kek

* 2 kase frambuaz

* Pudra şekeri

* Krem şanti

* Süt

İlk önce frambuazları 1 kasesi ile yarım bardak pudra şekerini blenderda çekiyoruz...Sonra kekimizin içine bu karışımı dağıtıp iyice emene kadar yayıyoruz...Daha sonra süt ile krem şantiyi hazırlıyoruz...Frambuazları pastamıza ekliyoruz...Üstünede krem şantiyi yayıyoruz...Ben üzerine pudra şekeride serpiyorum tadı daha da güzel oluyor.Daha sonra kekimizin diğer parçasını kapatıp geri kalan krem şantiyi pastamızın üstüne sürüyoruz...

Ve buzdolabında yaklaşık 2 saat beklettikten sonra servis yapıyoruz...BURADAN diğer pasta tariflerini bakabilirsiniz.

Bu pasta tarifini muzlu pasta,kivili pasta,kayısılı pasta,çilekli pasta,karışık meyveli pasta,Vişneli Pasta,Şeftalili Pasta olarak yapabilirsiniz.

Ayrıca bu frambuazlı pastayı doğum günü pastası olarakta yapabilirsiniz.

AFİYET OLSUN

3 yorum:

Mutfaknotlari dedi ki...

ellerine sağlık çok lezzetli görünüyor

mutfakcini dedi ki...

Sevdiklerinizle mutlu bayramlar dilerim..sevgiler..

Misssgibi dedi ki...

Jülide'ciğim, yemekteyiz programına ara ara bakıyorum. Kıbrıs'a geldiklerini bilmiyordum. :) Anacım benim yemeklerimi öyle dangul dungul eleştirirlerse ben 2 saniye durmam o programda :))))) Fena olur.. Bozuşuruz, bir milyon manyak var yarışmada..

Ama aklına gelmek sevindirici ... :)) teşekkür ederim.

Bu sırada jülidem yaa o dergideki kolye dünya güzeli bişi yahu.. Ben çok beğendim. Her girişimde görüp kendimden geçiyorum :)

Öperim yanaklarından

www.misssgibi.com

Not: jülide bu sayafana yorum bırakabilmek için blogercı olmak gerekiyor. Haberin olsun.