1 Kasım 2009 Pazar

ŞEKER HAMURUNDAN ÇİÇEKLİ DOĞUMGÜNÜ KURABİYELERİM














Geçen günlerde sevgili MERTO nun doğumgünü için özel sipariş aldığım kurabiyelerimi sizlerle paylaşmak istedim.
Kalabalık doğumgünü olacağını ,okuldan erkek ve kız arkadaşlarının ve arkadaşlarının annelerinin de katılacağı bir organizasyon olacağını daha önceden sevgili Nuray Hanımla konuşmuştuk.
Neler yapalım diye oturup görüştük ve bu güzel renkli şeker hamurları ile hazırladığım kurabiyelere karar verildi.
70 adet yaptığım bu kurabiyeler daha öncedende sizlere tarifini verdiğim çilekli kurabiyemin tarifidir.
Kurabiyelerimi ilk olarak pişirip soğumasını bekledim.Daha sonra hamurlarımı renklendirdim üzerlerine ise modelleme çalışması yaparak bal yardımı ile yapıştırdım.
Nuray hanımın konukları kurabiyelere bayılmışlar.
Akşamına ise teşekkür mesajı aldım.Ve çok mutlu oldum.
Sevgili MERTOCUM doğumgünün kutlu olsun ,nice mutlu senelere.

Diğer kurabiye tarifleri için BURAYA bakabilirsiniz.

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN
takiperisi@yahoo.com.tr

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Şeker Hamurundan kurabiyeler çooook güzel olmuş

takıperileri dedi ki...

Çok teşekkür ederim beğendiğinize çok sevindim.
Sevgiler

esra dedi ki...

Şeker Hamurundan kurabiyelere bayılıyorum.Bu şeker hamurunu nereden satın alabilirim yardımcı olabilirmisiniz.

Berrak dedi ki...

Şeker Hamurundan yaptığınız kurabiyelerden arkadaşıma hediye yaptırmak istiyorum fakat az adet mümkün mü acaba.