30 Ekim 2009 Cuma

DÜZENLEDİĞİM İLK BABY SHOWER PARTİSİ

































Çok mutluyum.İlk BABY SHOWER partimi başarıyla geçtim. Baby Shower için önce mekan seçtik ve daha sonra neler yapabiliriz karar verdik.Mekan çok güzel süslendi masaların üzerine çiçek ve minik bebek süslemelerini serpiştirdim.Bebek için kurabiyelerimi hazırlayıp güzelce ambalajladım.Bebişimiz kız olduğu için pembe kurabiyeler daha çoktu.
Sevgili Tuba Hanım ve eşi çok memnun kaldılar.Hastane kurabiyeleri için sözleşildi.Allah analı babalı ve sağlıkla büyütmek nasip etsin.
Ve ilk dersimi başarıyla geçtim.
Diğer organizasyonlar için BURAYA bakabilirsiniz.

4 yorum:

Ilker Erdem dedi ki...

Hersey cok guzel. Bayilirim boyle organizasyonlara.

Sevda dedi ki...

Yapmış olduğunuz baby shower partiniz çok şık görünüyor.Başarılar

Nur dedi ki...

Baby Shower partisinde yapılmış olan süslemelerde size mi ait merak ettim.Çok beğendim.

Lara dedi ki...

Baby Shower partisi yapmak istiyorum.Fakat çok güzel bir mekan bulamıyorum lütfen yardımcı olabilirmisiniz.
Resimde gördüğüm kadarıyla harika bir yer.