6 Kasım 2009 Cuma

HOŞGELDİN BEBEK KURABİYELERİM

















Hoşgeldin Bebek Kurabiyelerimi Yaprak bebeğin ,hastane odasında ikram edilmek üzere 100 adet haırladım ve bu kurabiyelerden 5 farklı modelle çalıştım.
Kurabiyelerim özel jelatin poşetlere koyup pembe kurdele ile süsledim.Ve Ebru Hanıma teslim ettim.
Sevgili Ebru hanım yapmış olduğum bebek kurabiyelerini görünce gözleri doldu .Daha sonra kendisinin yurtdışından getirtmiş olduğu büyük harika bir tabak içine koyduğu bebek kurabiyelerini böyle sunacağını söyledi.
Daha sonra İkram kurabiyelerinin resimlerini aldıktan sonra sizlerle mutlaka paylaşıcam. Bu kurabiyeler baby shower partileri içinde çok güzel oluyor.
Diğer kurabiye çeşitlerim için BURAYA bakabilirsiniz.

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN
http://perilermutfakta.pasaj.com/

2 yorum:

yasemincelezzetler dedi ki...

kurabiyeler harika görünüyor, ellerinize, emeğinize sağlık..

yağmur dedi ki...

ay ay ay süperr yaaa bende kız bebek doğum kurabiyelerinden istiyorum.