17 Kasım 2009 Salı

AŞK KURABİYESİ











Bu Aşk Kurabiyelerimi Onur Bey için hazırladım...
Beraberliklerinin 1. yıldönümünü kutlayan Onur bey için büyük ve küçük kalpler hazırladım.
Kırmızı ve Beyaz ağırlıklı çalıştım.Kız arkadaşının kahve içmeyi çok sevdiğini ve kahveli kurabiyelere bayıldığını söyleyen Onur bey için bende kahveli kurabiye hazırladım.İsteğe göre bu kurabiyeler düğün,nişan,kına gecesi ve sevgililer günü için de çok şık oluyor
Diğer kurabiye çeşitlerim için BURAYA bakabilirsiniz.

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN
http://perilermutfakta.pasaj.com/

3 yorum:

Songül dedi ki...

Aşk kurabiyelerinden bende istiyorum.

leyya dedi ki...

bunlar adamı zorla aşık ederler:))eline sağlık arkadaşım.
mümkünse kelime doğrulama kalksaaa yorum yazmak kolaylaşsaaa diyorum.selamlar.

sarımutfak-hande dedi ki...

harikalar :):):)
ellerine sağlık