12 Kasım 2009 Perşembe

HOŞGELDİN BEBEK KURABİYELERİ

























Sevgili can dostum Ebru nun kardeşi Esra için hazırladığım hoşgeldin bebek kurabiyelerim ve Hastane Odası, Kapısı Süslemem
Bugün doğumu gerçekleşecek olan Esra için 45 adet Bebek Kurabiyesi hazırladım.
Herşey benim zevkime bırakıldı.
Bende bu sefer hoşgeldin bebek kurabiyelerimi biraz da lila ağırlıklı yaptım.

Ebru ya ,akşam bitirdiğim kurabiyelerimin resmini yolladım çok mutlu oldu ve hoşgeldin bebek kurabiyelerimi sabah teslim ettim.
Hoşgeldin Bebek Kurabiyelerimi Nehir bebeğin ,hastane odasında ikram edilmek üzere hazırlandı ve 45 adet cupcake de hastaneden sonra evde gelen misafirlere ikramlık verilmek üzere hazırlıyıcam .
Kurabiyelerim özel jelatin poşetlere doldurup pembe kurdele ile süsledim.Bu arada hastane kapı süslemesinide ben yaptım.
Diğer kurabiye çeşitlerim için BURAYA bakabilirsiniz.

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN
http://perilermutfakta.pasaj.com/

3 yorum:

sevim dedi ki...

Merhaba
Bu bebek kurabiyeleri tek kelime ile süper olmuş.

sıla dedi ki...

İlk başta yapmış olduğunuz bebek kurabiyelerinizi çok beğendim başarılar diliyorum.
Bebek kurabiyelerini süslerken şeker hamuru kullanıyorsunuz zannedersem.
Bana şeker hamurunu satın alacağım bir yer tavsiye edebilirmisiniz.
Şimdiden teşekkürler

Nesrin dedi ki...

Bu kurabiyelerden kelebekli olanlara bayıldım.